Den aktive versjonen av Axtons “Cubebass”, utstyrt med et 20 cm basselement og bassport, passer i nesten hvilken som helst bagasjerom eller til og med mellom setene i en større førerhus, for eksempel i VW T5, eller under passasjersetet i Fiat Ducato og Mercedes Sprinter. Presisjonen, kraften og dynamikken sikres av den nøyaktige reflekskanalinnstillingen og det nøye utvalget av subwooferkomponentene. Den stive glassfiber/papir sandwichmembranen har stor innflytelse på den uforlignelige punchy…
ATB20RXF er en rund, ultra-flat aktiv basskasse for hjulbrønnen til reservedekket. Med en høyde på 125mm, passer kassen i nesten alle reservedekk-brønner i dagens biler.
AXB20STP er en båndpass-kasse med 8" basselement som har innebygget forsterker. Med en diameter på 50 cm og en høyde på 18 cm passer denne subben inn i nesten alle standard reservehjulbrønner. Ca. 29 l indre volum for 20 cm driveren gir ganske høy effektivitet, som sammen med 110 W-effekten til den diskret bygde aktive modulen gir respektable bassnivåer.
En av de aller kraftigste aktive basskassene for reservehjulsbrønn i bil på markedet! Et massivt kabinett i tre, helt dødt uten resonans - med et spesiell utviklet overflatebelegg som minner om bedliner. Robust i alle vinkler. Basskassen drives av den kraftige Eton AM 300 forsterker-modulen som med sine 300W RMS i 4 ohm og det 10" store basselementet er en skikkelig kraftpakke med flat dimensjon som gjør den fleksibel i forhold til å skjule helt i reservehjulsbrønn. Høyvnivåinnganger,…
I likhet med brødrene er RES FLAT en av de aller kraftigste aktive basskassene for reservehjulsbrønn i bil på markedet - men i en enda slankere versjon! Et massivt kabinett i tre, helt dødt uten resonans - med et spesiell utviklet overflatebelegg som minner om bedliner. Robust i alle vinkler. Basskassen drives av den kraftige Eton AM 300 forsterker-modulen som med sine 300W RMS i 4 ohm og de to 5" store basselementet er en ulv i fåreklær med en ultraflat dimensjon som gjør den fleksibel i…